jump to navigation

نرم افزاری برای استفاده در آنالیز تصاویر متالوگرافی اکتبر 31, 2007

Posted by متالورژیست in نرم افزار.
trackback

نرم افزار Imagej نرم افزار کد بازی است که برای آنالیز تصائویر می توان از آن استفاده نمود.
مورد استفاده این نرم افزار برای مهندسین مواد و متالورژی می تواند در به دست آوردن توزیع ذرات بطور مثال در یک کامپوزیت ذره ای و یا اندازه گیری اندازه دانه ها و بسیاری موارد دیگر باشد.
این نرم افزاررا از اینجا قابل دریافت است و اطلاعات کاملی هم درباره نرم افزار در این وب سایت می توانید پیدا کنید.
همچنین پلاگینهای زیادی برای این نرم افزار تهیه شده که قابل دریافت و نصب است.

دیدگاه»

1. ghassem - مارس 5, 2008

Mamnoon

—————–
خواهش می کنم امیدوارم براتون مفید باشه

2. احسان - آوریل 21, 2008

سلام خیلی ممنون بابت نرم افزار اما من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم و استفاده کنم ممکنه به صورت دقیق و قدم به قدم توضیح دهید که چی کار باید بکنم
ممنون

3. hasan - اکتبر 11, 2008

سلام آقاي محمد رضايي
ممنونم از كار شريف شما
مي توانيد كمكم كنيد كه چگونه پلاكينها را نصب كنم
باز هم تشكر مي كنم
*********************
سلام دوست عزیز من هم با پلاگینها زیاد کار نکرده ام اما فکر کنم باید پلاگینها در پوشه مربوطه به پلاگین کپی بشه.
باز هم بهتره که از فایل هلپ برنامه کمک بگیرید.

4. hasan - نوامبر 12, 2008

سلام
با تشكر از توجه شما
در مثال هايي كه آورده ايد . چگونه فاصله را اندازه بگيريم ( منظور آن 10mm است كه در مثال آورده ايد.
************************************
سلام دوست عزیز
من منظور شما رو متوجه نشدم اما توضیحی که به نظرم رسید اینه که شما در بخش Scaleبایستی با توجه به مقیاس تصویر متالگرافی خودتون برای برنامه مقیاس تعریف کنید.
اگر سوال بیشتری داشتید با فرستادن یکی از تصاویر متالوگرافی خودتون به ایمیل من میتونم بیشتر راهنماییتون کنم.
موفق باشید.
در ضمن یکی دیگر از دوستان متالورژیست در لینک زیر راهنمایی به فارسی آماده کردند که شاید برای شما هم مفید باشه
http://hojjatmr.blogfa.com/post-46.aspx


بیان دیدگاه